AKCESORIAMODA I URODA

Skarpety personalizowane jako drobne upominki reklamowe

Potrzebujesz ok. 5 min. aby przeczytać ten wpis
Skarpety personalizowane jako drobne upominki reklamowe

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Artykuły reklamowe pomagają budować wizerunek marki lub organizacji w świadomości klientów. Każde przedsiębiorstwo wykonujące działania marketingowe, wie, że gadżety reklamowe pomagają nawiązać i utrzymać więź z klientem. Coraz więcej firm decyduje się na nieszablonowe rozwiązania tej kwestii, sięgając np. po skarpetki. Z poniższego tekstu dowiesz się najważniejszych informacji o gadżetach reklamowych i personalizowanych skarpetkach promujących markę.

Gadżety reklamowe – zastosowanie

W branży reklamowej gadżety z własnym nadrukiem przedstawiającym logo firmy lub grafiką kojarzącą się bezpośrednio z marką stanowią uzupełnienie działań promocyjnych. Produkty z logotypem firmy są zarówno nośnikiem informacji, jak i formą reklamy. Marketing stawia na kreatywność, pomysłowość i oryginalność, stąd przedmioty z nadrukowanym, spersonalizowanym logo okazują się rozwiązaniem idealnym.

Gadżety promocyjne możemy wykorzystać jako:

  • nagrody w konkursach lub programach lojalnościowych,
  • dodatki do produktu głównego,
  • upominki firmowe wręczane podczas targów,
  • produkty wręczane podczas szkoleń i konferencji,
  • gadżety reklamowe wręczane podczas spotkań wyborczych,
  • prezenty firmowe dla pracowników i kontrahentów,
  • produkty wspierające akcję promocyjną (np. gadżety ekologiczne wspierające dbanie o środowisko),
  • gadżet wręczany klientom na zakończenie rozmowy biznesowej (będzie im przypominał o odbytym spotkaniu),
  • upominki wręczane podczas akcji charytatywnych,
  • prezenty, które firma wręcza podczas wydarzenia, które sponsoruje.

Skarpety jako gadżety firmowe

Skarpetki to tanie gadżety reklamowe. Personalizowane skarpety z własnym nadrukiem świetnie sprawdzą się jako materiały marketingowe. Przez długi czas skarpetki stanowiły tę część garderoby, którą skrzętnie ukrywano, a co więcej – były niechcianym prezentem świątecznym. Obecnie, dzięki ogromnemu wyborowi wzorów i kolorów oraz możliwości personalizacji, skarpetki to idealny prezent zarówno dla bliskich, jak i klientów.

Skarpetki personalizowane z logo firmy to idealny zamiennik dla takich produktów jak breloki, kubki czy notesy. Te gadżety firmowe to produkty codziennego użytku, dzięki którym nasze logo zostanie lepiej zapamiętane.

Skarpety znajdą zastosowanie jako materiał promocyjny dla różnych branż, ale także można je wręczyć pracownikom jako prezenty świąteczne, jako forma podziękowania albo jako upominek za zakończony projekt. Skarpetki są raczej symbolicznym prezentem, ale nawet taki podarek świadczy o docenianiu pracownika. Z drugiej strony, skarpety można wręczyć pracodawcy jako niezobowiązujący upominek. Kolorowe skarpetki sprawią radość każdemu obdarowanemu.

W ofercie producenta skarpet z nadrukiem do wyboru są trzy główne rodzaje skarpetek: stopki, standardowe skarpetki oraz skarpetki sportowe. Dzięki temu można znaleźć odpowiednie modele dla każdego rodzaju odbiorców – przykładowo stopki to model skarpet szczególnie lubiany przez kobiety. Natomiast skarpetki sportowe sprawdzą się w sportowych branżach – w klubach fitness, klubach sportowych i innych placówkach promujących zdrowy tryb życia. Warto pamiętać, że dłuższe skarpetki oferują większą powierzchnię zadruku. W ofercie niektórych sklepów dostaniemy także podkolanówki, skarpetki antypoślizgowe i dziecięce.

mężczyzna wiążący buty
Fot.: dorey_kronick/elements.envato.com

Producent personalizowanych skarpet reklamowych Divin dodaje do zamówionego produktu etykietę, która również pełni funkcję wizytówki firmy.

Skarpetki personalizowane to idealne rozwiązanie zarówno dla dużych, jak i małych firm, ponieważ koszty takiej reklamy nie są wysokie.

Jakie gadżety promocyjne można jeszcze wybrać?

Jeśli wybieramy się na targi lub konferencje, warto wybrać torby bawełniane z nadrukiem, w które włożymy materiały promocyjne. Aby przyciągnąć klientów do naszego stoiska, możemy wystawić słodycze – np. krówki w opakowaniu z logotypem firmy. W ten sposób budujemy pozytywną i długofalową relację z klientami.

Gadżety biurowe

W świecie gadżetów reklamowych biurowych z własnym wzorem prym wiodą długopisy. Wśród gadżetów, które znajdą zastosowanie w biurze, można wymienić jeszcze powerbanki, organizery na długopisy, nośniki pamięci, kalendarze, notesy, kubki, piórniki.

Techniki nakładania nadruku

Nadruki reklamowe mogą być wykonane różnymi technikami – jest to uzależnionego od tego, z jakiego materiału wykonany jest produkt:

  • grawer laserowy – technika ta pozwala na bardzo dokładne i trwałe oznakowanie produktów metalowych, drewnianych, szklanych oraz skórzanych. Logo jest wycinane wiązką lasera w materiale, z którego wykonany jest znakowany produkt.
  • sitodruk – świetnie sprawdza się podczas nadruków takich gadżetów jak parasolki, torebki bawełniane na zakupy oraz koszulki.
  • termotransfer to metoda używana głównie podczas znakowania produktów wykonanych z materiałów tekstylnych – np. koszulki, torby.
  • tampodruk to uniwersalna technika, którą stosuje się przy nadruku logotypów składających się z od 1 do 4 kolorów. Za pomocą tampodruku można nanieść nadruk na przedmioty wykonane z drewna, plastiku, metalu oraz papieru. Tą metodą znaczone są takie gadżety reklamowe jak długopisy, breloki i zapalniczki.

O czym należy pamiętać, wybierając gadżet reklamowy?

Ważne, aby dopasować gadżety do grupy docelowej odbiorców, rozmiaru kampanii i posiadanego budżetu. Pod uwagę trzeba też wziąć czas wykonania danego gadżetu.

Podczas zamawiania personalizowanych skarpet, należy pamiętać o czasie potrzebnym na realizację zamówienia i dokonać go odpowiednio wcześnie. Proces wytworzenia skarpetek zajmuje do 35 dni roboczych, po naniesieniu nadruku na materiał, skarpetki czeka jeszcze kontrola jakości i dopiero potem następuje wysyłka skarpetek.

Podsumowanie

Pamiętaj, aby postawić na gadżety reklamowe, które są przydatne w życiu codziennym i z których obdarowany będzie często korzystać. Jakość gadżetów reklamowych wpływa na postrzeganie marki przez otoczenie. Skarpetki reklamowe, personalizowane to świetny i niekonwencjonalny sposób na reklamę swojej firmy.

Zdjęcie główne: andriymedvediuk/elements.envato.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*