Artykuł sponsorowany
Kiedy pracujesz w domu, musisz mieć odpowiednią etykę i podejście. To znaczy, że musisz mieć taki rodzaj motywacji i dyscypliny, jakie zwykle przynosisz do każdej zwykłej pracy. Ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że teraz, gdy próbujesz prowadzić własną firmę, to wszystko ma podwójne znaczenie.
Oczywiście nie wystarczy zdecydować się na otwarcie sklepu internetowego. To nie jest marzenie, które możesz spełnić, jeśli to Twój jedyny cel. Musisz dowiedzieć się, co zamierzasz sprzedać. To, czy możesz sprzedać te przedmioty z domu, będzie miało ogromny wpływ na Twój biznesplan.
Dla wielu osób chcących rozpocząć takie przedsięwzięcie celem jest sprzedaż własnych produktów. Być może robią własne ubrania. Może piszą powieści i opowiadania, które chcieliby sprzedawać online. Kiedy tworzysz produkty we własnym domu, wszystko jest znacznie prostsze. Możesz też postawić na takie sposoby dostawy, jak tani kurier z dojazdem do domu. Ale co, jeśli chcesz sprzedawać większe przedmioty, przedmioty, które mogą być produkowane masowo?
Na szczęście istnieje wiele sposobów na znalezienie tego typu dostawców. Będziesz prawie zachowywał się jak osoba pośrednicząca między dostawcą a kupującym. Tak właśnie działa większość sklepów. (Oczywiście z wyjątkiem tego, że produkty nie trafiają do Twojego centrum biznesowego). Ale ważne jest, aby zadać sobie pytanie, czy chcesz, aby Twoja firma była firmą pośredniczącą. Nie oznacza to oczywiście, że tworzenie własnych produktów w domu nie wiąże się z własnymi komplikacjami.
Prowadząc sklepy internetowe, musisz mieć możliwość testowania produktów, które sprzedajesz. Najlepszym sposobem jest uzyskanie drugiej opinii. Oczywiście możesz sam je przetestować. Istnieją bowiem produkty, które wymagają podstawowej kontroli funkcjonalności. Ale co, jeśli sprzedajesz coś, o czym nie możesz po prostu zaufać własnej opinii? A jeśli sprzedajesz, powiedzmy, produkt spożywczy? W takim przypadku najlepiej jest poprosić kogoś ze świata zewnętrznego, aby pomógł Ci przetestować produkt, zanim zaczniesz reklamować, sprzedawać i wysyłać. Oczywiście możesz zatrudnić do tego ludzi, jednocześnie prowadząc firmę z domu. Ale jeśli jesteś zdecydowany zachować to jako operację jednoosobową, nadal nie będziesz chciał pomijać większej liczby niezależnych testów.
Chcesz założyć firmę od podstaw, czy chcesz skorzystać z innej platformy do sprzedaży swoich produktów? Załóżmy, że projektujesz własne ubrania i akcesoria. Możesz założyć nowy sklep internetowy, zbudować własną infrastrukturę i czerpać wszystkie zyski. Możesz też skorzystać z witryny o ugruntowanej pozycji, takiej jak Etsy, do sprzedaży tych produktów.
Wiele osób zaczyna od sprzedaży swoich produktów za pośrednictwem takich uznanych kanałów handlu elektronicznego. To dobry sposób na sprawdzenie, jak duże jest zapotrzebowanie na Twój produkt. W końcu stworzenie nowego sklepu internetowego od podstaw nie jest łatwym zadaniem. Nie oznacza to jednak, że budując go, jesteś całkowicie sam. Możesz korzystać z dostosowanych platform handlu elektronicznego, które działają jako wtyczki do Twojej własnej witryny. To prawdopodobnie najlepszy sposób na zrobienie tego, jeśli zakładasz nowy sklep internetowy. Pamiętaj, aby dokładnie zbadać, aby znaleźć najlepszą platformę e-commerce dla siebie.
Prowadząc sklep internetowy w domu, możesz nadać swojej firmie bardziej osobisty charakter. Spójrz na duże sklepy internetowe. Myślę o miejscach takich jak Amazon, eBay lub dowolna platforma internetowa wielkich marek ulicznych. Mogą być pięknie zaprojektowane; mogą nawet wyglądać wyjątkowo i pasować do ich marki. Ale ciężko jest znaleźć coś, co wydaje się mieć bardziej osobisty charakter.
Jeśli jesteś sam w tym przedsięwzięciu, możesz mieć luksus zrobienia tego. Ponieważ ludzie rzadko postrzegają siebie jako kupujących te produkty od firmy. Będą postrzegać siebie jako kupujących produkty od Ciebie; co oczywiście jest prawdą. Więc zrób sobie markę. Załóż bloga i zacznij aktualizować informacje o swojej firmie i projektach.
Możesz nawet rozważyć umieszczenie w witrynie strony „O mnie”. Oczywiście możesz użyć terminu „my”, jeśli nie chcesz, aby był on skoncentrowany na Tobie. Ale jeśli cieszysz się, że klienci wiedzą o Tobie osobiście, załóż stronę i daj ludziom więcej informacji; może nawet zawierać kilka zdjęć. Może to również pomóc im bardziej zaufać Twojej firmie.
Fot. Pixabay