AKCESORIAMODA I URODA

Ekologiczne opakowania do produktów w Twoim sklepie.

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Ekologiczne opakowania do produktów w Twoim sklepie.

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Prowadząc sklep z kosmetykami, biżuterią lub własnymi wyrobami warto jest zadbać o swoich klientów nie tylko poprzez jakościowe produkty. Dzięki szczegółom, które mogłyby się wydawać nieważne, możesz budować relację ze swoimi klientami. Jest to możliwe m.in. poprzez dodawanie próbek czy gratisów do zamówień oraz poprzez specjalne opakowania. Jakie opakowania wybrać, aby klient był zadowolony?

Pierwsze wrażenie przede wszystkim

Prowadząc sklep online pierwszą rzeczą jaką widzi klient jest właśnie opakowanie. Można powiedzieć, że wygląd ma w takim wypadku przeważające znaczenie. Dlatego warto zadbać, aby było opakowania wyjątkowe i wyróżniało się od innych dostępnych na rynku. Ekologicznym i estetycznym rozwiązaniem będą bawełniane woreczki. Możesz wykonać na nich własny, spersonalizowany nadruk, dzięki któremu nada wyjątkowy charakter Twoim produktom. Takie rozwiązanie jest szczególnie odpowiednie w przypadku produkowania własnych wyrobów, takich jak kosmetyki. Dobrej jakości bawełniane woreczki znajdziesz tu: https://www.natura.slupsk.pl/woreczki-na-kosmetyki. Będą one idealne jako opakowania do mydeł i szamponów w kostce. Mydło będzie chronione przed zniszczeniem i do tego dzięki ekologicznemu opakowaniu zachęci do zakupu nawet najbardziej wymagających klientów, żyjących według zasad tak zwanych less waste.

Oczywiście nie tylko mydełka i inne produkty w kostce mogą być zapakowane w takie ekologiczne woreczki. Najczęściej mają one formę sakiewki, do której możesz zapakować również wszelkie produkty w słoiczkach czy buteleczkach, takie jak peeling, serum do włosów czy krem. Szczególnie odpowiednio będą się prezentować w takich opakowaniach produkty naturalne, o prostym składzie. Idealnie nadadzą się też do pakowania ręcznie robionej biżuterii czy akcesoriów z żywicy.

Wizerunek marki

Klienci kupują coraz bardziej świadomie, patrząc nie tylko na produkty, ale też na wizerunek i działania, jakie marka podejmuje.Dlatego właśnie dobrze jest zadbać o to, aby zyskać reputację marki ekologicznej. Dzięki temu pozwolisz sobie na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, zamiast zawężać je poprzez np. używanie plastikowych opakowań. Jasne jest, że nie oznacza to od razu zmiany wszystkich swoich działań w firmie, ponieważ zwłaszcza dla tych małych i początkujących mogłoby to być niemożliwe finansowo. Jednak pokazanie, że los planety nie jest Ci obojętny i wprowadzenie możliwych zmian na rzecz ekologii sprawi, że klienci będą patrzeć na Twoją markę przychylniej. Dodatkowo ważne jest to, że na takich woreczkach możesz umieścić swoje logo lub inny nadruk, który będzie wyróżniał się spośród produktów oferowanych przez inne firmy.

Powracający klienci

Cały proces zakupowy jest ważny, wiele elementów składa się na zadowolenie klienta. A zadowolony klient to klient, który najprawdopodobniej chętnie zrobi ponowne zakupy w Twoim sklepie, może go również polecić swoim bliskim. Dlatego dbanie o szczegóły jest bardzo ważne w relacji z klientem. Warto sprawić, żeby klient poczuł się wysłuchany, a jego oczekiwania spełnione. Dzięki temu zaistnieje relacja między nim a marką, która będzie znaczyła coś więcej, niż tylko transakcję zakupową.

Fot.: materiał prasowy Klienta.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*