Artykuł sponsorowany
Usłyszałeś kiedyś nazwę agencja kreatywna i do dzisiaj zastanawiasz się, czym ona jest? Chcesz wiedzieć, czym dokładnie się zajmuje? Zobacz, jakie czynności może ona dla ciebie wykonać.
Agencja kreatywna to miejsce, w którym powstają reklamy dla nośników online, to znaczy digital marketing, oraz offline — ATL, radio, TV, prasa. Jednak to nie wszystkie jej kompetencje. Do reklamy usługi, produkty lub marki potrzebne może być na przykład zaprojektowane materiałów drukowanych czy logotypu, ale także naming i opracowanie key visuali. Najlepsze efekty na tym etapie przyniosą nieszablonowe myślenie i umiejętności wyjścia poza schematy. Przekaz, który został stworzony musi dotrzeć do odbiorcy, a ponadto musi przekonać go do oferty oraz całej firmy. Jest to możliwe dzięki agencji kreatywnej, która będzie cię wspierać jako swojego klienta. Firma wykorzysta do tego swoje kompetencje oraz doświadczenie projektantów komunikacji. Przykładem takiej agencji jest https://studiokreacja.pl/.
Definicja agencji kreatywnej wskazuje na to, jakie zadanie może ona podjąć. Jednak jako potencjalny klient możesz zadawać sobie pytanie, jak twoje pomysły przekształci ona w namacalny rezultat. Oferta takiej agencji może wyglądać następująco:
Czym agencja reklamowa jeszcze się zajmuje? Jeśli chcesz rozbudować wewnętrzny dział marketingu i sprzedaży, może ona ci pomóc w zorganizowaniu warsztatów strategicznych dla twoich pracowników, które dotyczyć będą na przykład Design Thinking. Ponadto pomogą oni twojemu zespołowi lepiej przygotować się do marketingowych wyzwań. Jeśli chcesz poznać ofertę agencji kreatywnej z zakresu tworzenia stron, odwiedź https://studiokreacja.pl/oferta/strony-internetowe/, gdzie poznasz szczegóły.
Zdjęcie główne: pexels.com/Daria Shevtsova