DOM I OGRÓDWNĘTRZE

Kącik kawowy – prosty i opłacalny sposób na zaserwowanie pysznej kawy

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
Kącik kawowy – prosty i opłacalny sposób na zaserwowanie pysznej kawy

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Aktualnie nowoczesne, wydajne ekspresy do kawy umożliwiające przygotowanie wysokiej jakości napoju pozostają do dyspozycji każdego. Możesz je wykorzystać również w swojej firmie. Tym bardziej, że coraz więcej znanych marek, takich jak np. Tchibo Coffee Service, oferuje wynajem gotowego kącika kawowego – łatwego we włączeniu w wyposażenie lokalu, szybkiego w uruchomieniu i przynoszącego wymierne korzyści biznesowe.

Podsumowanie:

  • Kawa cieszy się w Polsce dużą popularnością. Potwierdza to między innymi raport ARC Rynek i Opinia, z którego wynika, że blisko 50% konsumentów deklaruje picie „kawy na mieście”.
  • Współczesny konsument oczekuje dostępu do wysokiej jakości kawy nie tylko w kawiarni i restauracji. Szuka jej również w cukierni, sklepie spożywczym i na stacji benzynowej. To trend, który warto przekuć w sukces biznesowy!
  • Zwiększenie dochodów, umocnienie pozycji na lokalnym rynku, dotarcie do większego grona klientów, w tym zamożnych konsumentów – to tylko kilka z wielu korzyści, jakie przynosi firmom kącik kawowy.
  • Dziś klient biznesowy ma do dyspozycji dwie metody pozyskania kącika z kawą: zakup każdego elementu na własność i samodzielną aranżację, a także wynajem gotowego stoiska z gwarancją montażu i serwisu technicznego. Drugie rozwiązanie zyskuje coraz więcej zwolenników.

Sprzedaż kawy na wynos – czy warto uwzględnić to w swoim biznesie?

Kawa na wynos sprzedaje się jak nigdy! Blisko 50% Polaków deklaruje picie kawy poza domem, a 25% z nich wydaje każdego miesiąca co najmniej 50 zł na ten cel. Dla wielu z tych osób picie kawy to codzienny rytuał, bez którego nie wyobrażają sobie spaceru, podróży, pracy, wizyty na uczelni. Co więcej, współczesny konsument oczekuje i poszukuje kawy nie tylko w kawiarni czy restauracji, ale też cukierni, sklepie spożywczym i na stacji benzynowej – miejscach, które do niedawna miały z kawą niewiele wspólnego.  To fakty o dużym potencjale sprzedażowym, który zdecydowanie warto wykorzystać na korzyść swojego biznesu.

Najważniejsze korzyści płynące z użytkowania kącika kawowego

Niezależnie od tego, który ze wspomnianych lokali prowadzisz, kącik kawowy przyniesie Ci co najmniej kilka dużych korzyści!

  • Umożliwi dotarcie do nowego i większego grona klientów – w tym klientów zamożnych, którzy oczekują więcej i są gotowi wydać więcej.
  • Zwiększy konkurencyjność Twojego biznesu – zwłaszcza, jeśli lokale obecne w okolicy jeszcze nie zdecydowały się na korzystanie z kącika kawowego.
  • Zwiększy osiągane dochody – wynika to nie tylko z tego, że sprzedaż kawy na wynos oferuje nawet kilkudziesięcioprocentowe marże, ale też ze stworzenia okazji do rozbudowania koszyka zakupowego potencjalnego klienta zarówno o kawę, jak i pyszną drożdżówkę czy bułkę do napoju.
  • Poprawi wizerunek marki – piękny aromat kawy wyczuwalny tuż po wejściu do lokalu i łatwy dostęp do ciepłego, smacznego i pobudzającego napoju to elementy, które zachęcą gości do ponownych odwiedzin.

Kącika kawowego nie musisz kupować, możesz go wydzierżawić!

Kącik kawowy w Twoim lokalu? To łatwiejsze do zrealizowania niż myślisz. Skorzystaj z konsultacji z profesjonalnym dostawcą rozwiązań kawowych, jakim jest np. Tchibo Coffee Service, które specjalizuje się w dzierżawie kącików kawowych „Coffee To Go”, z gwarancją bezpłatnego montażu, wsparcia serwisu technicznego, dostępu do wysokiej jakości kawy ziarnistej oraz doradztwa w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiązania kawowego do Twojego sklepu, piekarni, lokalu gastronomicznego.

Zdjęcie: materiał Klienta.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*