Artykuł sponsorowany
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.
Aktualnie nowoczesne, wydajne ekspresy do kawy umożliwiające przygotowanie wysokiej jakości napoju pozostają do dyspozycji każdego. Możesz je wykorzystać również w swojej firmie. Tym bardziej, że coraz więcej znanych marek, takich jak np. Tchibo Coffee Service, oferuje wynajem gotowego kącika kawowego – łatwego we włączeniu w wyposażenie lokalu, szybkiego w uruchomieniu i przynoszącego wymierne korzyści biznesowe.
Podsumowanie:
Sprzedaż kawy na wynos – czy warto uwzględnić to w swoim biznesie?
Kawa na wynos sprzedaje się jak nigdy! Blisko 50% Polaków deklaruje picie kawy poza domem, a 25% z nich wydaje każdego miesiąca co najmniej 50 zł na ten cel. Dla wielu z tych osób picie kawy to codzienny rytuał, bez którego nie wyobrażają sobie spaceru, podróży, pracy, wizyty na uczelni. Co więcej, współczesny konsument oczekuje i poszukuje kawy nie tylko w kawiarni czy restauracji, ale też cukierni, sklepie spożywczym i na stacji benzynowej – miejscach, które do niedawna miały z kawą niewiele wspólnego. To fakty o dużym potencjale sprzedażowym, który zdecydowanie warto wykorzystać na korzyść swojego biznesu.
Najważniejsze korzyści płynące z użytkowania kącika kawowego
Niezależnie od tego, który ze wspomnianych lokali prowadzisz, kącik kawowy przyniesie Ci co najmniej kilka dużych korzyści!
Kącika kawowego nie musisz kupować, możesz go wydzierżawić!
Kącik kawowy w Twoim lokalu? To łatwiejsze do zrealizowania niż myślisz. Skorzystaj z konsultacji z profesjonalnym dostawcą rozwiązań kawowych, jakim jest np. Tchibo Coffee Service, które specjalizuje się w dzierżawie kącików kawowych „Coffee To Go”, z gwarancją bezpłatnego montażu, wsparcia serwisu technicznego, dostępu do wysokiej jakości kawy ziarnistej oraz doradztwa w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiązania kawowego do Twojego sklepu, piekarni, lokalu gastronomicznego.
Zdjęcie: materiał Klienta.